ЦентърЮгоизточноевропейски център за семиотични изследвания

Докторанти

Михаил Николаев Въжаров

Михаил Въжаров има бакалавърски степени по "Международни науки" и "Германистика" от колеж Дикинсън, САЩ, с едногодишна специализация по "Културология" в университета в Бремен, Германия. Разнообразното му и интердисциплинарно академично развитие някак естествено го отвежда към сферата на комуникациите, вследствие на което той придобива магистърска степен от програма "Реклама и стилове на живот" (сега "Реклама и бранд мениджмънт") на Югоизточно еевропейския център за семиотични изследвания (ЮИЕЦСИ) към Нов български университет. Непланираният сблъсък със семиотиката и по-конкретно - с ЮИЕЦСИ и освободения и разчупен подход на Центъра към образованието и индивидуалните интереси на студентите - събуждат у Михаил желанието да продължи да търси отговори на своите въпроси именно в НБУ. Докторската програма по семиотика има силно изразен международен характер, както си личи не само от партньорските програми в чужбина, но и от участието на студентите в значими за сферата събития като световния конкрес (2017г. ще се проведе в Каунас, Литва), а и от организираната от Центъра (и вече традиционна) ранноесенна школа в Созопол, на която всяка година присъстват семиотици от цял свят. Тази отвореност към международната научна общност дава на студентите достъп до актуалния сеимотичен дискурс и им позволява да присъстват на академичната сцена наравно с колеги от цял свят.

  • Име на докторанта
    Михаил Николаев Въжаров
  • Тема на дисертацията
    Подмяна на предназначението чрез алгоритми: филтриращите алгоритми на Фейсбук и Гугъл, и техните странични ефекти
  • Научен ръководител
    проф. д-р Кристиан Банков
Ягодина Веселинова Къртунова

Ягодина Къртунова има магистърска степен по "Реклама и стилове на живот", завършена в Нов български университет. Практически насочената учебна програма, квалифицираните преподаватели и възможностите за развитие я мотивират да продължи обучението си. Тя е докторант трета година и работи върху изследване на развитието и трансформациите на медиите и промененото потребителско поведение в дигиталната среда. За анализа на изграждането на успешна корпоративна комуникация в съвременните пазарни и медийни условия тя предлага семиотични подходи. ЮИЕЦСИ я подкрепя с разнообразни възможности за участие в международни научни конгреси и форуми.

  • Име на докторанта
    Ягодина Веселинова Къртунова
  • Тема на дисертацията
    Семиотични подходи при изследване на корпоративната комуникация в новите медии
  • Научен ръководител
    проф. д-р Кристиан Банков
Севим Асимова Имамова

Севим Асимова има бакалавърска и магистърска степен по Икономическа социология.

Професионалните й интереси са в областта на пазарните изследвания, с фокус семиотични

методи и аналитично интегриране на данните.

Настоящем Севим е във втори курс на обучение в докторската програма на ЮИЕЦСИ. Участва в

различни активности на Центъра сред които: международни школи и конгреси, предоставени

възможности за публикации в местни и международни списания, сборници и други.

  • Име на докторанта
    Севим Асимова Имамова
  • Тема на дисертацията
    Пазарни предизвикателства пред тютюневата индустрия в XXI век.
  • Научен ръководител
    проф. д-р Кристиан Банков
Силвана Пламенова Миленова

 

Силвана Миленова  има магистърска степен по "​​Бранд мениджмънт" и бакалавърска​ по "​Връзки с обществеността​"​ - и двете, придобити​ в Нов български университет.

 

​Различният подход на обучение и набор от теми по време на нейната магистратура са причината за интереса на Силвана към приложната страна на Семиотиката в дигиталния марткетинг. Този интерес е предпоставката тя да продължи в докторската програма на ЮИЕЦСИ.

 

​Центърът подкрепя практическата насоченост на нейната тема и подпомага първите стъпки на Силвана и останалите си докторанти с възможности за участие в международни конгреси и школи,  индивидуална работа с преподавателите и съдействие за международни публикации.

 

 

  • Име на докторанта
    Силвана Пламенова Миленова
  • Тема на дисертацията
    Семиотични подходи в дигиталния маркетинг
  • Научен ръководител
    проф. д-р Кристиан Банков
Веселина Василева Иванова


Публична защита

на дисертация за придобиване на научна и образователна степен "Доктор" на Веселина Василева Иванова

Професионално направление: 2.3 – Философия

Научна специалност: Съвременни философски учения (Семиотика)


Научно жури:

 

Проф. Анастас Герджиков, д.н.

Проф. д-р Амелия Личева 

Проф. д-р Георг Краев 

Проф. д-р Кристиан Банков 

Проф. д-р Стоян Атанасов

 

 

 

  • Име на докторанта
    Веселина Василева Иванова
  • Тема на дисертацията
    Металитературни практики при Платон и Херодот и тяхната съвременна интерпретация по литературната теория на Богдан Богданов
  • Научен ръководител
    проф. д-р Георг Краев
  • Дата и час на защитата
    01.04.2016 / 14:00
  • Зала
    409 аудитория "Проф. Васил Стоилов"

Прикачени файлове