ЦентърЮгоизточноевропейски център за семиотични изследвания
Докторанти
- Диляна Венциславова Молерова
-
Диляна Молерова придобива бакалавърска степен по Маркетинг и магистърска по Бранд мениджмънт – и двете в Нов български университет.
Стимулираният от динамичната и многоаспектна област на семиотиката изследователски интерес на Диляна е насочен към семиотика на модата, като засяга изменението в механизмите за културно въздействие на модата и влиянието им върху ценностната система и поведение на съвременния моден консуматор.
Понастоящем Диляна е във втори курс на обучение в ЮИЕЦСИ.-
Име на докторантаДиляна Венциславова Молерова
-
Тема на дисертациятаСемиотика на модата: сравнителен анализ на механизмите за културно въздействие на масовата мода преди и след възникването
-
Научен ръководителпроф. Кристиан Банков, д..н.
-
- Кристиан Кръстинов Банков
-
-
Име на докторантаКристиан Кръстинов Банков
-
Тема на дисертациятаДигиталният ум: семиотични изследвания на дигиталната култура
The Digital Mind Semiotic Explorations in Digital Culture -
Научен ръководител"Доктор на науките"
-
Дата и час на защитата17.11.2023 / 13:00
-
Зала310-корпус 1
-
- Севим Асимова Танева
-
Севим Асимова има бакалавърска и магистърска степен по Икономическа социология.
Професионалните й интереси са в областта на пазарните изследвания, с фокус семиотични
методи и аналитично интегриране на данните.
Настоящем Севим е във втори курс на обучение в докторската програма на ЮИЕЦСИ. Участва в
различни активности на Центъра сред които: международни школи и конгреси, предоставени
възможности за публикации в местни и международни списания, сборници и други.
-
Име на докторантаСевим Асимова Танева
-
Тема на дисертациятаПазарни предизвикателства пред тютюневата индустрия. Интегриран изследователски анализ с фокус върху семиотичните методи
Market Challenges of the Tobacco Industry. Integrated Research Analysis with Focus on the Semiotic Methods -
Научен ръководителпроф. д-р Кристиан Банков
-
Дата и час на защитата31.10.2023 / 14:40
-
- Ягодина Веселинова Къртунова
-
-
Име на докторантаЯгодина Къртунова
-
Тема на дисертациятаСемиотични подходи при изследване на корпоративната комуникация в новите медии
-
Научен ръководителпроф. д-р Кристиан Банков
-
Дата и час на защитата20.07.2018 / 15:00
-
ЗалаЗала 411, I корпус на НБУ
-
- Михаил Николаев Въжаров
-
Михаил Въжаров има бакалавърски степени по "Международни науки" и "Германистика" от колеж Дикинсън, САЩ, с едногодишна специализация по "Културология" в университета в Бремен, Германия. Разнообразното му и интердисциплинарно академично развитие някак естествено го отвежда към сферата на комуникациите, вследствие на което той придобива магистърска степен от програма "Реклама и стилове на живот" (сега "Реклама и бранд мениджмънт") на Югоизточно еевропейския център за семиотични изследвания (ЮИЕЦСИ) към Нов български университет. Непланираният сблъсък със семиотиката и по-конкретно - с ЮИЕЦСИ и освободения и разчупен подход на Центъра към образованието и индивидуалните интереси на студентите - събуждат у Михаил желанието да продължи да търси отговори на своите въпроси именно в НБУ. Докторската програма по семиотика има силно изразен международен характер, както си личи не само от партньорските програми в чужбина, но и от участието на студентите в значими за сферата събития като световния конкрес (2017г. ще се проведе в Каунас, Литва), а и от организираната от Центъра (и вече традиционна) ранноесенна школа в Созопол, на която всяка година присъстват семиотици от цял свят. Тази отвореност към международната научна общност дава на студентите достъп до актуалния сеимотичен дискурс и им позволява да присъстват на академичната сцена наравно с колеги от цял свят.
-
Име на докторантаМихаил Николаев Въжаров
-
Тема на дисертациятаПодмяна на предназначението чрез алгоритми: филтриращите алгоритми на Фейсбук и Гугъл, и техните странични ефекти
-
Научен ръководителпроф. д-р Кристиан Банков
-
- Силвана Пламенова Миленова
-
Силвана Миленова има магистърска степен по "Бранд мениджмънт" и бакалавърска по "Връзки с обществеността" - и двете, придобити в Нов български университет.
Различният подход на обучение и набор от теми по време на нейната магистратура са причината за интереса на Силвана към приложната страна на Семиотиката в дигиталния марткетинг. Този интерес е предпоставката тя да продължи в докторската програма на ЮИЕЦСИ.
Центърът подкрепя практическата насоченост на нейната тема и подпомага първите стъпки на Силвана и останалите си докторанти с възможности за участие в международни конгреси и школи, индивидуална работа с преподавателите и съдействие за международни публикации.
-
Име на докторантаСилвана Пламенова Миленова
-
Тема на дисертациятаСемиотични подходи в дигиталния маркетинг
-
Научен ръководителпроф. д-р Кристиан Банков
-