facebook

ЦентърЮгоизточноевропейски център за семиотични изследвания

Актуално

books6_678x410_crop_478b24840a
23.11.2017 18:00

Семинар „Разработка на продукт в развиваща се категория“

Корпус 2, зала 408

Организатор:
Югоизточноевропейски център за семиотични изследвания

Водещ:
Павел Пейчев

Модератор:
проф. д-р Кристиан Банков

Участници:
студенти на НБУ

Събитието ще обогати знанията на студентите за съвременни успешни процеси и практики по създаване и налагане на продукти и търговски марки в една интересна категория – енергийната и здравословна храна. Примерът с Livity е актуален, тъй като марката стартира съществуването си наскоро и представлява казус от българския маркетинг и бранд мениджмънт.

Гостът е бранд мениджър на Livity, наскоро излазла на пазара марка за натурални хранителни барчета, която е част от портфолиото на една от най-успешните български компании – Фикосота, оперираща в множество категории у нас и в чужбина.