facebook

ЦентърЮгоизточноевропейски център за семиотични изследвания

Актуално

bella_678x410_crop_478b24840a
18.04.2019 18:00

Семинар „1001 истории от света на маркетинга“

В рамките на семинар „Срещи с бранд мениджърите на България“

Библиотека, Семинарна зала

Организатор:
Югоизточноевропейски център за семиотични изследвания

Водещ:
Димитър Стаматов

Модератор:
гл. ас. д-р Рени Янкова

Участници:
студенти от НБУ

На семинара ще бъдат представени маркетингови стратегии и кампании, извели „Белла България“ до лидерските ѝ позиции в сектора на бързооборотните стоки днес.

Димитър Стаматов има повече от 15 години опит в маркетинга. Понастоящем заема водеща позиция в маркетинга на Кулинарни продукти в „Белла България“. Преди това е бил Маркетинг мениджър в Japan Tobacco International Bulgaria и Quadrant Beverages, франчайзър на напитките на PepsiCo. За постижения в областта на маркетинга има присъдени 4 награди “Effie”, две от които златни.